Op dit moment werkt de Wise app niet altijd. Sorry voor het ongemak, we werken aan een oplossing. Tot die tijd kun je via 'Mijn Bibliotheek' op deze website je zaken regelen.

Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Je kunt veel meer in de Bibliotheek dan 'boeken lenen' alleen. Lees snel verder en ontdek wat je allemaal kan!

Ontdek...

Wat kom jij maken?

We organiseren verschillende activiteiten voor jong en oud om zo je creatieve talenten te ontdekken en je horizon te verbreden.

Wat kom jij maken?

Online handiger worden

Via internet kun je steeds meer regelen. Handig, maar soms ook lastig. Bijvoorbeeld als je niet zoveel ervaring hebt met internetten. In de Bibliotheek kun je terecht voor vragen over computerzaken, de digitale overheid, DigiD of de Belastingdienst.

Ontdek de mogelijkheden

Online cursussen

Oefenen voor je theorie-examen? Een spreekbeurt of werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.

Begin met leren >

Word lid!

Ben je enthousiast geworden? Ontdek dan welk abonnement bij je past en vraag het direct aan!

Ook voor het onderwijs

Naast de cursussen, workshops, activiteiten en lezingen voor jouw persoonlijke ontwikkeling, adviseren en ondersteunen we ook het onderwijs in Altena.